:)

 
 

Miami 2

 
Några av dagarna vi var på stranden. Ibland efter/under flaeringlektion och ibland på helgerna. Fin strand, men det blev bara att bada en gång i havet under hela månaden. Hur skönt som helst i vattnet. Synd att det inte är lika varmt i vattnet här i Sverige!


Var och kollade på basket, Miami Heat mot Philadelphia.

 
Var ut på en del krogar,  hade kul alla gånger vi gick ut, förutom en. Då vi var i Downtown och hade lagt ut massa pengar för att gå in. Dålig stämning av en del av folket. Försökte man dansa och ha kul så var det fel för att någon annan var på dåligt humör. 
Men skönt att det bara var en sån kväll, resten av tiden kunde alla iallafall slappna av och ha lite kul. 
Nikki Beach måste jag nog säga var det roligaste. En krog vid havet, mycket dans och någon pina colada. Gick även ner till stranden och kikade lite där på natten. 
 
Kvällen efter avslutningsmiddagen. Då Kricke och Becca överraskade oss med limosin och champagne. Var så härligt med ett sånt avslut på kursen. Träffade massor av nya vänner och en sjukt kul upplevelse.
 

Miami 1

Jahapp, ska jag ta och lägga upp lite Miami bilder nu då.. Har precis gått igenom bilderna och kan ju inte påstå att det är speciellt hög kvalitet på dom, mobilbilder alltihop nästan.

Flygplatsen, första gången jag åt Starbucks. 


 
Åt på en thairestaurang till lunch efter första skoldagen tror jag att det var. Just den där soppan var väl sådär. Gick ner på stranden och solade någon gång också. Och lärde oss om vodka, och ja, vi smakade alla sorterna som stod där också.
 
 
Bilder från första kvällen vi alla gick ut tillsammans tror jag. Spelade ölpingis och träffade mycket kul folk.
 
American Apparel hade mycket fula kläder och hur dyrt som helst, förstår inte varför folk handlar där. 
 
 
En cheesburgare, ser inte så mysig ut men åh så god den var!

 
Någon gång vi gick ut igen, jag vet inte vart vi skulle, Mansion kanske? 

Såhär såg man ut efter första flaering lektionen, aj. Men kul hade vi!
 
Maten var från samma thaiställe, så gott! Men drinken smakade inte så mycket mer än sprit faktiskt. 
 
Nu orkar jag inte lägga upp fler bilder eller skriva så mycket mer. Gör det någon annan gång då jag har tid och lust. :)
 
 

Min sista kväll i Miami.

Idag är det sista dagen i Miami, eller kvällen. Imorgon åker jag hem. Det ska bli skönt, en dusch på 4 personer istället för en dusch på 8 och ibland 11 personer. Men det kommer även att bli tomt, jag har ju lixom inte vart ensam mer än 20 minuter ungefär på en hel månad nu. Väskan är då packad nu, väldigt full och jag skulle tro att det är lite mer än 23kg i den eftersom jag åkte hemifrån med ca 17-18kg tror jag.