2014, snart 2015

“Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut?”

Ja, jag började jobba.

“Hur har ditt 2014 varit?”

Både händelserikt och även tråkigt i perioder. Men i det stora hela så har det vart helt okej. Men inget slår ju såklart 2013. 

“Blev du kär i år?”

Nej, det blev jag inte. 

“Vilket datum från 2014 kommer du aldrig att glömma?”

Kommer nog aldrig glömma min 20årsdag, den sög.

“Vad är din största framgång 2014?”

Jag trivs på mitt jobb och har bokat en resa till Februari.

“Bästa köpet?”

Min iphone5s är ju bra men alla mina jeans från bikbok är ju kanon också. Fast Buster är såklart bäst. 

“Vad spenderade du mest pengar på?”

En resa och en utbildning.

“Gjorde någonting dig riktigt glad?”

Åh, ja. Vissa personer har en förmåga att säga de rätta sakerna. 

“Vilka låtar kommer att påminna dig om år 2014?”

Stolen dance & cheerleader, dom är så bra!

“Vem har umgåtts mest med?”

Dom jag brukar hänga med:)

“Har du haft ett förhållande under 2014?”

Nej.

“Är det något du saknade år 2014 och vill ha tillbaka år 2015?”

Ja.

“Vad gjorde du på din födelsedag?”

Jag sov, åkte och jobbade och sen åkte jag hem och sov. 

“Finns det något som skulle kunna ha gjort ditt 2014 bättre?”

Ja, om folk tänkte först innan dom agerade som idioter. Vissa människor kan man inte ha en konversation med utan att bli arg. 

“Vem saknade du?”

Ingen direkt, det är mer minnen jag saknar än själva personer.

“Vad vill du säga till dig själv inför 2015?”

Ha kul och var glad.