Dag 18 En bild av dig själv som barn

Har ingen på datorn, äldsta jag hittar är från 2009-2010 och dom kommer inte upp:)

Dag 17 10 personer/saker du skulle ha tagit med dig till en öde ö

Typ mina vänner och familj.
Böcker, en båt, sololja, kläder.
10 saker orkar jag inte med.

Dag 16 Favorit motton/ citat



Har inga direkt favoriter men här är väl några.
 

Solning

 
Vart ute och solat och gått lite med Händén idag. Lite brunare blev man iallafall.
Synd bara på alla dessa humlor (och getingar) men idag var det mest humlor som höll på. Avskyr verkligen getingar, humlor, bromsar, bin, alla sånna där. Gör så jäkla ont när dom sticker en + att getingarna är så jävla agressiva.
 

Dag 15 vad har du alltid i din väska?

Jag brukar faktiskt inte ha med mig väska så ofta, men jag brukar packa ner lite smink som ögonbrynspenna och eyeliner. Snoddar är bra att ha med sig också.

:)

 
Spenderat gårdagen och idag med Matilda. Blåst såpbubblor och fått vatten kastat över mig, vilket hon tyckte var jättekul. Haha♥
 
 

Dag 14 Något du är rädd för

Getingar.

Dag 13 5 saker du önskar dig

- Pengar så jag kan åka till Miami.
- Massa nya kläder.
- En ny nikini (eller fler).
- Sommar, värme.
- Fler hål i öronen.

Dag 12 En sak du garanterat kommer att göra inom 5 år

Hmm, tatuerat mig igen, blivit smal, åka till Usa.

Dag 11 om jag vann en miljon skulle jag..

Resa väldigt mycket.


Finväder.

Setat ute och solat hela dagen idag, väldigt fint och härligt väder.
Har även färgat håret.



Dag 10 En bild av dig själv som du tagit idag

 

Dag 9 Mina favoritskor

Oj jag vet faktiskt inte vilka mina favoriter är, om man tänker på bekvämligheten så är det ju mina vita adidas men dom lär jag ju slänga snart, hål i dom och skitfula.
Mina converse är ju snygga, svarta är nog favoriterna men dom andra färgerna är också fina, har ett par stycken. Pch sen ett par skor jag köpte i Turkiet när jag var där med Tirre, ett par svarta med hög sula och nitar. Studentskorna är fina. Ja, jag har många fina skor.
Dom här är ju rätt fina, bara vanliga svarta klackskor.

 

Dag 8 Någon eller några du saknar

Om jag säger sommaren tvåtusentretton, alla sena sommarnätter så vet ni nog vilka ni är.

Dag 7 Ditt stora beroende i livet

Har inget jag är beroende av.

Dag 6 En sak du aldrig kommer att göra

Hoppa bungyjump är något jag aldrig i mitt liv kommer att göra.

Dag 5 En film som får dig att gråta


Dag 4 Ditt senaste köp

 
 

Dag 3 Något du är väldigt trött på just nu

Okej inte väldigt trött men det enda är väl att jag aldrig lyckas få mina ögonbryn likadana, alltid det vänstra som blir mycket bättre. Samma sak när man sminkar ögonen, enda blir alltid bättre än det andra. Men jag har fått lära mig att man ska göra båda ögonen samtidigt, inte göra klart det ena och göra det andra efter som jag brukade göra.

 

Dag 2 Något du längtar efter just nu

Jag längtar till morgondagen. Var ganska länge sen jag träffade några av vännerna så det ska bli kul, så ska vi fira Lisette som blir 18 och dra på Etage. :)

Dag 1 En bild av dig själv + 5 fakta

 
1. Jag älskar Marvel-filmerna.
2. Jag älskar smink, att kolla på videor på youtube och försöka göra likadant.
3. The walking dead, Game of thrones och Gossip Girl är några av mina favoritserier.
4. Jag vill ha en vit kavaj, har en svart men tycker de vita är finare.
5. Jag vill resa runt hela jorden.
 
 

30 dagar

Dag 1 En bild av dig själv + 5 fakta
Dag 2 Något du längtar efter just nu
Dag 3 Något du är väldigt trött på just nu
Dag 4 Ditt senaste köp
Dag 5 En film som får dig att gråta
Dag 6 En sak du aldrig kommer att göra
Dag 7 Ditt stora beroende i livet
Dag 8 Någon eller några du saknar
Dag 9 Mina favoritskor
Dag 10 En bild av dig själv som du tagit idag
Dag 11 om jag vann en miljon skulle jag..
Dag 12 En sak du garanterat kommer att göra inom 5 år
Dag 13 5 saker du önskar dig
Dag 14 Något du är rädd för
Dag 15 vad har du alltid i din väska?
Dag 16 Favorit motton/ citat
Dag 17 10 personer/saker du skulle ha tagit med dig till en öde ö
Dag 18 En bild av dig själv som barn
Dag 19 En bild som gör dig glad
Dag 20 Dina mellannamn och vad du tycker om dem
Dag 21 Din värsta ovana
Dag 22 Berätta om ett minne från en resa!
Dag 23 Gamla bilder på dig
Dag 24 Dina rädslor
Dag 25 Puss eller krambild med dig och någon annan
Dag 26 5 saker du gör varje dag
Dag 27 En låt som beskriver hur du känner dig idag
Dag 28Det här vill jag bli när jag är stor
Dag 29 Ditt bästa kärlekstips
Dag 30 Den finaste saken du äger