Bilder

Lite bilder sen i Fredags. Firade Martina, med Marie, Manda, Cornelia och Patricia.
Had riktigt kul:)

Bad Blood

 
 
Sitter och lyssnar på musik och försöker fördriva tiden. Gick upp tidigt idag, vaknade vid halv sju.
Har spelat lite sims, fått låna I rapljuset och Katy Perry sims, skitkul.
Så nu har jag :
Husdjur
kvällsnöjen
Drömjobb
Leva Livet
Destination Världen
Övernaturligt
Universitetsliv
Årstider
Katy Perry
Rampljuset
:)


Sen blir det att åka till Falun en sväng. Å justja rensade skor igår, hittade massor som jag glömt bort.

Sminksaker

Åkte till Mora idag och handlade lite, ville ha några nya sminkborstar, en bättre för foudation, den jag har nu är inte bra, blir streck och så lossnar det strån av den. Så nu köpte jag en sån som jag velat ha. Och så köpte jag även en borste som är bra att sota ögonen med, har ju redan en som är bra för ögonskuggor och så men den är inte så lätt att sota med. Och så hittade jag en sminkväska, snygg och stor så jag får plats med det mesta, den var skitsnygg på insidan.
 
 

Creep



Gick ut igår med Amanda och Lisette och fotade och pratade lite. Så gick vi hem till dom och kollade på filmen Creep, en skräckfilm, den var rätt bra.
 
 

Klänningar

Gjort om lite i mitt rum nu. Tagit bort en byrå och flyttat en annan. Även köpt en klädhängare från Ikea som man kan ha skor på. Och garderoben är lagad så nu får jag plats med mycket mer kläder där i.
Alla kläder där på är klänningar (utom det där linnet längst bak.) så jag har ju endel klänningar, hehe och så har jag ju såklart några till också som fick lov att ligga i garderoben, rätt dumt av mig att klippa av de där snörena som man kan hänga dom i när det var axelbandslösa klänningar.

 
 

:)

 

Bröder


My baby shot me down

)

Perfekt väder


Tog mig en promenad idag i shorts och linne med min kamera i handen. Tog inte så mycket bilder men det var skönt att kunna gå ut utan att frysa arslet av sig. Perfekt väder idag, varmt som på sommaren men utan alla getingar och sånt.

Headlights

Åkte till Ikea idag med syrran. Jag köpte en sån där ställning som man hänger kläderna på och så fanns det en skohylla på den. Men för tillfället får jag inte plats med den, måste ta ut en av mina byråer först. Men det blir nog bra.