Graffiti

Gick ut på en promenad igår kväll med Amanda & Ewe. Fotade lite och pratade.
Hade tidigare gått till Rättvik för att träna på gymmet och dagen innan blev det massa träning också (bland annat tabata, sjukt jobbigt) så känner mig lite seg i kroppen nu.
 
 

Dag 26 5 saker du gör varje dag

Hoppar över 24 och 25, 24an för att jag inte känner för att göra den och 25an tror jag inte jag har nån.

1. Äter.
2. Tränar.
3. Lyssnar på musik (nästan varje dag iallafall).
4. Pratar med folk.
5. Sover.

Dag 23 Gamla bilder på dig

 
 
 

Dag 22 Berätta om ett minne från en resa!

Hoppar över några dagar (tyckte att dom var rätt tråkiga).
Vet inte vilken resa jag ska välja, någon av gångerna jag var i Turkiet, Grekland eller kanske någon kryssning?
Åkte till Turkiet med Tirre för ett år sen, veckan innan studenten. Vi var där i en vecka. Så kan ju lika gärna välja just det minnet jag aldrig någonsin kommer att glömma, men önskar jag kunde.
Det var dagen innan vi skulle åka hem, vi låg och solade, hade fått mycket färg. Så känner jag någonting på min haka, det visar sig vara en geting, (för att göra det lite värre så var det den största getingen jag sett också) jag får panik och drar bort den samtidigt som den sticker mig. Svullnade upp rejält och fick se förjävlig ut måndag, tisdag och onsdag på studentveckan. Tur nog försvann svullnaden till på torsdagen så jag slapp springa runt med stor haka på studentfredagen (som blev väldigt lyckad).
Så min fobi för getingar, bin och humor har bara blivit värre nu. Haha det är väl den enda nackdelen med sommar.

Dag 19 En bild som gör dig glad

An av alla dessa bilder som får mig att le. Kommer ihåg att jag skulle göra massa låtsastatueringar på henne, hon tyckte dom var så häftiga. :) ♥

Och självklart alla bilder med mina vänner, har så många fina minnen. :)