Moln

 
 
 

Golf.

I Lördags jobbade jag heldag, 7-21. Var ledig igår och idag så sov ut igår. Så spelade jag golf fast istället för golfboll användes en hockeypuck, spelade med William, minns inte men jag tror han vann. :) 
På kvällen tonade jag håret, någon mörk färg, inte samma som förut men ser typ likadant ut. Så blev det att klippa det lite också, ser mycket fräschare ut nu och det blev lite skillnad på längden. 
 
 

:)

Åkte ner till Rättvik med Ewe en sväng Fredags kväll. Hade tänkt vara där en liten stund bara men slutade med att vi + massa andra gick hem från Rättvik till Vikarbyn och kom inte hem förren efter 4 nån gång. Hade iallafall skitkul, men ont i fötterna fick jag och så hade jag knallrosa strumpor som färgade av sig på mina vita skor och mina fötter. 
Så var vi ner igår också, men då var vi massa fler, hade iallafall riktigt trevligt den största delen av kvällen, första gången jag var på skumparty, så kul! 

 

Classic

I Onsdags var jag ner till Rättvik en sväng men drog hem rätt så tidigt pga jobb dagen efter. 
Igår slutade jag jobba 21.30 och åkte mot Rättvik nästan på en gång. Träffade mötte Hanna och Olle så gick vi till Ewe, Lina & Fellic. Träffade Marie under kvällen också. Och massa andra folk. Hade riktigt trevligt. 
På Lördag blir det skumparty.