Lördag 8/11

Ja, har väl inte hänt så mycket sen sist jag skrev. Jag har jobbat, träffat vänner, shoppat, vart på krogen och tränat (lite). Jobbet går bra, och jag trivs så mycket! Fått förlängt till slutet av Januari så det blev perfekt eftersom den första Februari åker jag och jag hoppas att jag får fortsätta när jag kommer tillbaka från USA också. 
Så halloweenfiradet var det också, utgången var väl en rätt så stor besvikelse, förfesten var rolig men inne på krogen var det inte så roligt, eller kvällen hade väl sina stunder då man småskrattade lite. Älskar vanligtvis halloween men nej, i år blev det inte som jag tänkt. Alldeles för mycket folk, man fick knappt plats att dansa och så tappade jag bort alla mina vänner så jag var ensam den största delen av kvällen och längtade bara tills jag fick gå och lägga mig. Men det har hänt ett par gånger nu att jag inte haft så kul när jag gått ut, men håller alltid god mig och försöker. Kanske beror de på att själförtroendet sänkts lite nu igen? Det går upp och ner så mycket, ett tag var jag väldigt självsäker, kände att jag var bra som jag är, men det kanske var för att jag aldrig fick höra någon säga något negativt om mig. 
Usa resan längtar jag till så mycket, det är bara två och en halv månad kvar. Tänkte plugga lite innan jag åker också så jag inte kommer dit helt ovetandes. Och funderar även på att göra en liten tatuering när jag är där, men vi får se vad som händer. Hade planerat att göra en i höst men det blev inte av och nu när det är så nära resan vill jag inte eftersom jag vill att den ska hinna läka riktigt innan jag är i solen.