Dagens

DAGENS FRISYR:
Plattat och utsläppt. 

DAGENS KLÄDER:
Ett par svartvita, blommiga leggings från New Yorker och en converse tjocktröja. 

 

DAGENS MAT:
Potatissallad och revbensspjäll. 

DAGENS HÄNDELSE:
Handlade skydd till min surfplatta och jeans och några leggings och ett par skor. 

DAGENS PLANER:
Klar med allt för idag, vart på bank och i Falun och Borlänge. 

 

DAGENS VILL HA:
Min misse, så jag längtar till jag får hämta han!

DAGENS SAKNAD:
Jag vet inte. 

DAGENS TRÅKIGASTE:
Kylan. 

DAGENS GODIS:
Jag har inte ätit nå godis idag.

DAGENS HUMÖR:
Jag har vart på bra humör idag, glad. 

DAGENS KOMPLIMANG:
Har inte fått någon komplimang idag, men igår fick jag att jag var en bra vän. 

DAGENS LÄNGTAN:
Februari, då jag lämnar Sverige för Miami i en hel månad!

DAGENS TV-SERIE:
Det enda jag hunnit se är 15 sista minuterna av Top Model. 


Springkällan

Igår var jag till springkällan med syrran, Matte och Matilda, och Juno. Fotograferade, köpte ett objektiv av syrran. 
Trivs mycket bra med det objektivet. 
 

Tre bra saker.

Hej.
Har hänt en hel del sen jag sist uppdaterade här. Kan ju börja med att säga att jag har köpt flygbiletter till USA där jag ska gå på en bartenderutbildning i en månad i vinter. Så det är något jag verkligen ser fram emot. Nu händer det verkligen, förut kändes det mer som bara ord, att säga att man ska dit. Så har jag fått hem mitt Sims 4 nu, väldigt annorlunda från trean, men lärde mig det tillslut också, kul var det men det är trean också. 
Och så en annan sak, var och kikade på en liten misse igår och han var såååå söt, så om ungefär två veckor får han flytta hem hit. ♥