18 dagar

Nu har det gått 18 dagar sen mitt senaste blogginlägg. På den tiden har jag mest jobbat. 
Ikväll blir det att dra ut en sväng, ska bli riktigt kul. :)
Nej nu ska jag föna håret så jag hinner platta det. 

 
 

Min dag + en bild

Nu har studentveckan påbörjat för Falun, (Rättvik har jag ingen koll på men det är säkert nu också.), så på Fredag tar Ewe studenten. Vart och köpt studentpresent till henne idag. Så köpte jag en BB-cream till mig, hårfärg och en hårborste, ni vet en sån där med rätt mjuka strån. Så fick jag jobb, wiho! Så imorgon blir det att jobba, så kul.
Nyss har jag ritat lite, kommit igång lite igen. Bilden är oklar, och som vanligt orkar jag inte rita klart. 

 

Terror on elm street och smink

Var till Falun en sväng igår med Marie & Hanna, gick runt lite på stan, var endel folk.
Åkte hem i regnet, aldrig kört när det regnat så som igår.
Ikväll blir det Medina med Manda & Ewe. Har kollat på lite sminkvideor, bland annat den här av BangerBeauty , tycker hon gör jättebra smink videor. Ska nog ha på mig min nya svarta tubtopp, ett av de köpen jag är nöjdast med.
 
 
 

Och i Onsdags kväll (tror det var onsdags) kollade jag och Händén på Terror on elm street från 1984, har sett den från 2010 också, och oj vad teknologin har utvecklats.